Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Fajitas mexicanas

Hej! Pomimo melancholijnej pogody, trzeba cieszyć się darem życia, tym że nasi najbliżsi są zdrowi i wszystkim co nas spotyka na co dzień. A ja chciałabym podzielić się z Wami świetnym przepisem na weekend. Ostatnio wymyśliłam, że raz w tygodniu będę przygotowywać coś z innej kuchni. I będę dzielić się przepisem i moim zdaniem bo spodziewam się, że nie wszystko może mi smakować. Przepis na Fajitas zgodnie z tradycyjnym przepisem prosto z Meksyku i przepis na Guacamole  Fajitas mexicanas - po jednej papryce czerwonej, żółtej, zielonej, pomarańczowej (można pominąć jeden kolor, ale ważne żeby nie pomijać zielonej) - 5 ząbków czosnku - 1 duża cebula bądź dwie średnie - oliwa z oliwek - 2 filety z kurczaka (ja robiłam z filetem z indyka, bo kurczak już mi się trochę przejadł) - przyprawa do fajitas (osobiście polecam zrobić ją samemu, bo można wykorzystać do innych dań kuchni meksykańskiej i nie tylko) - przepis na przyprawę będzie na grafice, którą przygotowałam.

Fit ciasto czekoladowe / Tarta fit de chocolate

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z przepisem na pyszne ciasto czekoladowe, które można zrobić zarówno w zdrowej wersji jak i mniej zdrowej, wybór należy do Was.

SKŁADNIKI:

- 2 szklanki mąki
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 3/4 szklanki erytrolu lub innego słodzika
- 4 łyżki kakao
- 1 jajko
- 1 szklanka mleka
- 1/4 szklanki oleju kokosowego
- 1, 5 szklanki drylowanych wiśni (u mnie odmrożone)
- garść ulubionych orzechów (u mnie akurat orzechy laskowe)

PRZYGOTOWANIE:

  • Połączyć suche składniki i następnie dodać mokre i dokładnie wymieszać. 

  • Na koniec dodać wiśnie i delikatnie wymieszać. Ciasto powinno mieć kleistą i gęstą konsystencje, przełożyć je na formę wyłożoną papierem do pieczenia. 

  • Wstawić do nagrzanego piekarnika do 180 stopni i piec przez około godzinę. Najlepiej sprawdzić patyczkiem czy ciasto jest upieczone.





¡Hola amores!

Hoy os traigo una receta para preparar un tarta deliciosa de chocolate, la cual podéis preparar de forma normal pero también una más sana. Vosotros elegís.

INGREDIENTES:

- 2 vasos de harina
- 2 cucharaditas de levadura en polvo
- 3/4 de vaso de eritrol o cualquier otro substituto de azúcar (pero la cantidad depende de lo que usaréis)
- 4 cucharas de cacao puro
- 1 huevo
- 1 vaso de leche
- 1/4 de vaso de aceite de coco liquido
- 1,5 vaso de fruta (en mi caso son cerezas congeladas - las descongele antes de usarlas)
- un puñado de avellanas (o otras)


PREPARACIÓN


  • Mezclar todos los ingredientes secos y después añadir los otros (las frutas y las avellanas las añadimos al final). 

  • Cuando obtengáis una masa espesa podéis añadir las frutas y mezclarlo todo con cuidado. Poner la masa en un molde cubierto de papel para hornear y ponerlo en el horno previamente calentado a 180 grados. 

  • Hornear durante una hora, para comprobar si está listo podéis hacer la prueba del palito seco.


Komentarze

  1. Kocham ciasto czekoladowe, takie fit robię non stop z innymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u

Obserwatorzy

Popularne posty