Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Fajitas mexicanas

Hej! Pomimo melancholijnej pogody, trzeba cieszyć się darem życia, tym że nasi najbliżsi są zdrowi i wszystkim co nas spotyka na co dzień. A ja chciałabym podzielić się z Wami świetnym przepisem na weekend. Ostatnio wymyśliłam, że raz w tygodniu będę przygotowywać coś z innej kuchni. I będę dzielić się przepisem i moim zdaniem bo spodziewam się, że nie wszystko może mi smakować. Przepis na Fajitas zgodnie z tradycyjnym przepisem prosto z Meksyku i przepis na Guacamole  Fajitas mexicanas - po jednej papryce czerwonej, żółtej, zielonej, pomarańczowej (można pominąć jeden kolor, ale ważne żeby nie pomijać zielonej) - 5 ząbków czosnku - 1 duża cebula bądź dwie średnie - oliwa z oliwek - 2 filety z kurczaka (ja robiłam z filetem z indyka, bo kurczak już mi się trochę przejadł) - przyprawa do fajitas (osobiście polecam zrobić ją samemu, bo można wykorzystać do innych dań kuchni meksykańskiej i nie tylko) - przepis na przyprawę będzie na grafice, którą przygotowałam.

Coś zupełnie innego / Algo totalmente diferente

Witajcie Kochani!

          Jako, że we wcześniejszym poście napisałam że mam cele, a nie postanowienia na ten rok 2020, tak więc dziś pragnę podzielić się jednym z nich :)

          Otóż krótko, zwięźle i na temat, jednym z moich celów jest stworzenie e-booka, a mianowicie podręcznika do nauki od podstaw jednego z najpiękniejszych języków na świecie, a w związku z tym ten blog przejdzie też na troszkę inny wymiar, ale o tym przekonacie się wkrótce!

        Dzisiaj mam już za sobą pierwszy krok, czyli nabycie wiedzy na temat tworzenia e-booków i próbną okładkę, którą pokazuję Wam poniżej.


Na koniec taka mała refleksja, która przyszła mi dziś do głowy podczas czytania bardzo ciekawej książki. Zawsze mówiłam sobie, że pisze tego bloga dla siebie i nawet jak nikt nie będzie czytał moich wypocin to będę miała taką fajną pamiątkę, ale dziś wiem, że to nie był dobry tok myślenia. Dzisiaj już wiem, iż chcę docierać do wielu osób zarówno mówiących po polsku jak i po hiszpańsku. W naszym życiu dostajemy to co przyciągamy naszymi myślami więc jeśli pragnienie jest bardzo duże i myślimy, że osiągniemy cel to bez wątpienia nam się to uda!

Jak Wam się podoba okładka? 



¡Hola!


           Como que en la última publicación os he dicho que para el año 2020 no tengo propósitos sino objetivos voy a contaros cual es uno de ellos.
         

           Uno de mis objetivos es crear un e-book o sea un libro para aprender desde cero el idioma más bonito del mundo. Por eso este blog cambiará un poquito pero eso podréis verlo en las próximas semanas. Hoy ya tengo hecho el primer paso - tengo la información de como crear un libro y también ya tengo la portada.

Bueno al final de esta publicación quiero hablaros de una reflexión que tuve cuando hoy estuve leyendo un libro muy interesante. Yo siempre decía que escribo aquí por gusto y si nadie lo leerá no pasará nada porque en este caso este blog sería algo como un diario. Pero hoy cambié mi mente y la programé de otra forma, quiero que estas publicaciones lleguen a personas que hablan polaco y a las que hablan español y sé que si algo se quiere mucho sin dudar de si es posible obtenerlo se lo obtiene y en este caso también será así.

¿Os gusta la portada de mi libro?

Komentarze

  1. Okładka taka minimalistyczna. Podoba mi się. Życzę powodzenia w spełnieniu planów dotyczących ebooka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka fantastyczna. Nawiązuje do narodowych barw Królestwa Hiszpanii. Minimalistycznie i jednocześnie bardzo pięknie. Zupełnie jak i cała reszta. ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Super okładka, szanuję sobie minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u

Obserwatorzy

Popularne posty