Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Fajitas mexicanas

Hej! Pomimo melancholijnej pogody, trzeba cieszyć się darem życia, tym że nasi najbliżsi są zdrowi i wszystkim co nas spotyka na co dzień. A ja chciałabym podzielić się z Wami świetnym przepisem na weekend. Ostatnio wymyśliłam, że raz w tygodniu będę przygotowywać coś z innej kuchni. I będę dzielić się przepisem i moim zdaniem bo spodziewam się, że nie wszystko może mi smakować. Przepis na Fajitas zgodnie z tradycyjnym przepisem prosto z Meksyku i przepis na Guacamole  Fajitas mexicanas - po jednej papryce czerwonej, żółtej, zielonej, pomarańczowej (można pominąć jeden kolor, ale ważne żeby nie pomijać zielonej) - 5 ząbków czosnku - 1 duża cebula bądź dwie średnie - oliwa z oliwek - 2 filety z kurczaka (ja robiłam z filetem z indyka, bo kurczak już mi się trochę przejadł) - przyprawa do fajitas (osobiście polecam zrobić ją samemu, bo można wykorzystać do innych dań kuchni meksykańskiej i nie tylko) - przepis na przyprawę będzie na grafice, którą przygotowałam.

Ciasteczka maślane z 4 składników / Galletas de mantequilla con solo 4 ingredientes



Składniki:

- 250 g mąki
- 90 g cukru pudru
- 1 żółtko
- 190 g masła

Przygotowanie:

Mąkę i cukier wsypać do miski, dodać zimne i pokrojone w plastry masło oraz zimne żółtko.
Zagnieść ciasto i wstawić na conajmniej godzinę do lodówki. Ciasto rozwałkować podsypując mąką i wyciąć ciasteczka. Piec około 10-12  min w temperaturze 180 stopni. Ciasteczka muszą mieć żółty kolor, a nie brązowy.


Ingredientes:

- 250 g de harina
- 90 g de azúcar glas
- 1 yema de huevo
- 190 g de mantequilla

Preparación:

Meter la harina y el azúcar en una escudilla, añadir la mantequilla (fría y en rodajas) y la yema. Juntar todos lo ingredientes hasta obtener una masa suave y dejarla en la nevera durante una hora. Machacar la masa y con un molde hacer las galletas. Hornear durante 10-12 minutos en 180 grados. Las galletas al sacarlas deben tener un color amarillo no marrón.


Komentarze

  1. Uwielbiam takie maślane ciasteczka. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto naprawdę zrobić.
      Świetnie pasują do książki i ciepłej herbaty :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować bo robią się bardzo łatwo :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u

Obserwatorzy

Popularne posty