Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Fajitas mexicanas

Hej! Pomimo melancholijnej pogody, trzeba cieszyć się darem życia, tym że nasi najbliżsi są zdrowi i wszystkim co nas spotyka na co dzień. A ja chciałabym podzielić się z Wami świetnym przepisem na weekend. Ostatnio wymyśliłam, że raz w tygodniu będę przygotowywać coś z innej kuchni. I będę dzielić się przepisem i moim zdaniem bo spodziewam się, że nie wszystko może mi smakować. Przepis na Fajitas zgodnie z tradycyjnym przepisem prosto z Meksyku i przepis na Guacamole  Fajitas mexicanas - po jednej papryce czerwonej, żółtej, zielonej, pomarańczowej (można pominąć jeden kolor, ale ważne żeby nie pomijać zielonej) - 5 ząbków czosnku - 1 duża cebula bądź dwie średnie - oliwa z oliwek - 2 filety z kurczaka (ja robiłam z filetem z indyka, bo kurczak już mi się trochę przejadł) - przyprawa do fajitas (osobiście polecam zrobić ją samemu, bo można wykorzystać do innych dań kuchni meksykańskiej i nie tylko) - przepis na przyprawę będzie na grafice, którą przygotowałam.

Puszysty omlet / Una tortilla esponjosa

 Witajcie!

Znów przychodzę do Was z przepisem, tym razem jeszcze prostszym w wykonaniu. 
Ten omlet wychodzi bardzo delikatny i puszysty. Nie przedłużając podaje przepis i zmykam na siłownię. 

Składniki:
- 2 jajka
- 150 ml mleka bez laktozy (może być też zwykłe, ale wtedy będzie musieli dosłodzić omleta)
- 3 łyżki mąki pszennej (lub pszennej pełnoziarnistej) 
- 1 kropla esencji waniliowej
- masło do smażenia

Przygotowanie:
Jajka zmiksować z mlekiem dodać esencje i mąkę ciągle mieszając przy użyciu miksera. Wlać na rozgrzane masło (ważne, aby patelnia była mniejsza wtedy omlet wychodzi grubszy) i smażyć na średniej mocy pod pokrywką. Gdy masa z góry stężeje omlet nadaje się do przewrócenia na drugą stronę. 
Podawać z ulubionymi dodatkami. U mnie jogurt skyr, truskawki i jagody mrożone. 







¡Hola!

Otra vez aparezco por aquí con una receta pero esta vez es aun más fácil en preparar. 
Esta tortilla sale muy suave y esponjosa. Bueno, no voy a escribir más, ya que os paso la receta y me voy al gimnasio. 

Ingredientes:
- 2 huevos
- 150 ml de leche sin lactosa (también puede ser una leche normal pero en este caso tendréis que añadir algo dulce como por ejemplo la miel)
- 3 cucharas de harina de trigo (puede ser también una harina integral)
- vainilla en polvo o en líquido 
- mantequilla para freír 

Preparación:

Mezclar los huevos con la leche, añadir la vainilla y la harina y mezclarlo todo hasta que tenga una consistencia suave. Calentar la sartén con la mantequilla y poner la masa y freírlo tapado a fuego mediano. Cuando la masa no este líquida ya se puede freír el otro lado. 
Servirlo con lo que más os gusta, en mi caso ha sido yogur natural con fresas y arándanos congelados.




Komentarze

  1. Ale cudownie wygląda!

    Pozdrawiam cieplutko
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę omlety na słono, ale ten wygląda przepysznie. Na lato idealny! :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię omlety - szybkie i odżywcze śniadanie.
    Pozdrawiam
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u

Obserwatorzy

Popularne posty