Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Fajitas mexicanas

Hej! Pomimo melancholijnej pogody, trzeba cieszyć się darem życia, tym że nasi najbliżsi są zdrowi i wszystkim co nas spotyka na co dzień. A ja chciałabym podzielić się z Wami świetnym przepisem na weekend. Ostatnio wymyśliłam, że raz w tygodniu będę przygotowywać coś z innej kuchni. I będę dzielić się przepisem i moim zdaniem bo spodziewam się, że nie wszystko może mi smakować. Przepis na Fajitas zgodnie z tradycyjnym przepisem prosto z Meksyku i przepis na Guacamole  Fajitas mexicanas - po jednej papryce czerwonej, żółtej, zielonej, pomarańczowej (można pominąć jeden kolor, ale ważne żeby nie pomijać zielonej) - 5 ząbków czosnku - 1 duża cebula bądź dwie średnie - oliwa z oliwek - 2 filety z kurczaka (ja robiłam z filetem z indyka, bo kurczak już mi się trochę przejadł) - przyprawa do fajitas (osobiście polecam zrobić ją samemu, bo można wykorzystać do innych dań kuchni meksykańskiej i nie tylko) - przepis na przyprawę będzie na grafice, którą przygotowałam.

Polska zima / El invierno en Polonia

Witajcie!

U mnie tydzień przywitała piękna zima, ośnieżone drzewa, zasypane chodniki i czysta biel wokół. Myślę, że największym plusem zimy jest właśnie cudowny i niepowtarzalny krajobraz. Chciałabym podzielić się z Wami odrobiną zdjęć, głównie wykonanych w polskich górach. Nie są może tak piękne jak te z wysokich gór, ale też mają swój urok. 
Przypominam, że uczymy się cieszyć z każdej najmniejszej drobnostki, tak więc ja cieszę się, że byłam wczoraj w tych pięknych miejscach. Napewno jest to lepsze niż siedzenie w domu przed telewizorem :)




¡Muy buenas!

Aquí en Polonia hemos empezado la semana con un maravilloso paisaje de invierno. Ya se que en España estos paisajes no son tan normales en el invierno pero aquí en mi país hacía un par de años que el invierno no era tan bonito y con tanta nieve. Creo que lo mejor del invierno es el paisaje blanco y limpio. 
Hoy os quiero enseñar unas cuantas fotos que tomé por aquí. 

¡Que tengáis un buen día!
















Komentarze

  1. Świetne zdjęcia! Pies z ostatniego jest przeuroczy <3 Ja również uwielbiam zimę za ten cudowny krajobraz. Ostatnio często chodzę na spacery, dzięki czemu mogę nacieszyć nim wzrok. Trzeba czasem wyjść ze swojej strefy komfortu i ruszyć się z domu :D
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie napisane. Spacery oprócz aktywności przyczyniają się do tego żebyśmy mieli czas na przemyślenia :)

      Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! Mnie niestety spadek śniegu nie ucieszył, już czułam w powietrzu wiosnę .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zima w polskich górach jest cudowna, sama będę miała okazję niedługo ją zobaczyć i sfotografować. Plus zapach oscypków z żurawiną <3
    Napisaneprzezkasie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Zima potrafi zachwycić. U mnie na blogu też kilka zdjęć, choć nie z gór, a bardziej z północnej Polski :)
    I nie ma to jak dobra kawa i ciasto jak taki mróz na dworze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym aby w Warszawie tak wyglądała zima :D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fotografie :) Uwielbiam zimę

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki. Ja też całkiem niedawno byłam w Wiśle. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. No co Ty, zdjęcia są cudowne! Ja sama uwielbiam nasze polskie góry i już niedługo wybieram się na narty, nie mogę się doczekać <3

    Buziaki :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam polskie góry zimą! Mają swój niepowtarzalny urok pośród przepięknych krajobrazów!
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u

Obserwatorzy

Popularne posty