Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Fajitas mexicanas

Hej! Pomimo melancholijnej pogody, trzeba cieszyć się darem życia, tym że nasi najbliżsi są zdrowi i wszystkim co nas spotyka na co dzień. A ja chciałabym podzielić się z Wami świetnym przepisem na weekend. Ostatnio wymyśliłam, że raz w tygodniu będę przygotowywać coś z innej kuchni. I będę dzielić się przepisem i moim zdaniem bo spodziewam się, że nie wszystko może mi smakować. Przepis na Fajitas zgodnie z tradycyjnym przepisem prosto z Meksyku i przepis na Guacamole  Fajitas mexicanas - po jednej papryce czerwonej, żółtej, zielonej, pomarańczowej (można pominąć jeden kolor, ale ważne żeby nie pomijać zielonej) - 5 ząbków czosnku - 1 duża cebula bądź dwie średnie - oliwa z oliwek - 2 filety z kurczaka (ja robiłam z filetem z indyka, bo kurczak już mi się trochę przejadł) - przyprawa do fajitas (osobiście polecam zrobić ją samemu, bo można wykorzystać do innych dań kuchni meksykańskiej i nie tylko) - przepis na przyprawę będzie na grafice, którą przygotowałam.

OMLET WARZYWNY / TORTILLA DE VERDURAS

Witajcie!


U mnie piękna i śnieżna pora, dlatego chętnie sięgam po kolorowe dania, żeby poczuć lato na talerzu. 
Już niedługo wiosna, ale póki co trzeba cieszyć się zimą, zwłaszcza, że u mnie w tym roku jest ona naprawdę piękna. 




Przychodzę do Was z przepisem na kolorowy omlet warzywny, bardzo smaczny i zdrowy, ale przede wszystkim szybki i łatwy w przygotowaniu.

SKŁADNIKI NA 1 PORCJĘ:

- 2 duże jajka
- 250 g mrożonych warzyw
- łyżka oliwy z oliwek
- 2 ugotowane ziemniaki
- sól i pieprz
- curry (można pominąć)
- szczypiorek
- ser żółty najlepiej parmezan do posypania

PRZYGOTOWANIE:

        Mrożone warzywa wrzucić na rozgrzaną oliwę i dusić pod pokrywką do momentu, aż warzywa będą miękkie. 
        Dodać pokrojone w plastry ziemniaki, a w misce roztrzepać jajka z solą i pieprzem. Wylać na patelnię i przykryć pokrywką. 
        Gdy jajka będą już prawie zrobione posypać szczypiorkiem i curry. Na koniec posypać serem i przykryć na chwilę żeby lekko się rozpuścił. Całe danie przygotowywać na średnim ogniu. 
        

Smacznego :) 





¡Hola!


Por aquí hace un tiempo muy bonito y hay mucha nieve. Como lo sabéis a mi me gusta más el verano por eso preparo platos con mucho color para que pueda sentirme como si hubiera sol y calor. Ya queda menos para que llegue la primavera pero de momento hay que estar felices por lo que hay y más si hay un invierno tan bonito. 

Hoy os quiero presentar una receta para preparar una tortilla de verduras que se prepara de una forma  sencilla y que además es muy sana.


INGREDIENTES PARA 1 PERSONA:

- 2 huevos grandes
- 250 g de verduras congeladas o frescas
- una cuchara de aceite de oliva
- 2 patatas cocidas
- sal y pimienta negra
- curry
- un poco de cebollino
- queso rallado (el mejor es el parmesano)

PREPARACIÓN

          Meter las verduras en la sartén con el aceite de oliva y taparlo. Freír a fuego mediano hasta que las verduras no estén duras.    
          Luego añadir las patatas cortadas en rebanadas y en un plato mezclar los huevos con la sal y la pimienta y añadirlo a la sartén. 
          Freír bajo una tapa y cuando los huevos estén casi hechos añadir el cebollino y curry y al final el queso rallado. Todo se prepara a fuego mediano.


Ponerlo en un plato y a disfrutar :)


Komentarze

  1. Uwielbiam omlety, non stop kombinuję z dodatkami do niego 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham omlety! :D
      Warzywa to fajna sprawa, zwłaszcza jak ktoś ma problem z jedzeniem odpowieniej ilości warzyw i owoców :)
      Polecam wypróbować :)

      Usuń
  2. Marzy mi się taki omlecik, obecnie jestem na Dąbrowskiej, ale dam radę i po poście sobie taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo prosty w przygotowaniu! A do tego zdrowy :) Spróbuję go sama przygotować. Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To zapraszam częściej, będę dodawać więcej przepisów :)

      Usuń
  5. OMLET <3 Często gości na moim talerzu, na słodko i na słono!
    Na pewno skorzystam z Twojego przepisu ;*
    Obserwuję i zapraszam też do mnie <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam zwłaszcza na słodko :)
      Dziękuje kochana :*

      Usuń
  6. Nie no świetnie! Jest 3 w nocy a ja czytam wpis z jedzeniem hahha :D
    Ale sobie smaka narobiłam..
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahaha :D Każda pora jest dobra :D
      Dzisiaj możesz wypróbować tylko może niekoniecznie o 3 w nocy :D

      Usuń
  7. Uwielbiam takie rzeczy :)

    Ps.zostaję u Ciebie z przyjemnością :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u

Obserwatorzy

Popularne posty