Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Fajitas mexicanas

Hej! Pomimo melancholijnej pogody, trzeba cieszyć się darem życia, tym że nasi najbliżsi są zdrowi i wszystkim co nas spotyka na co dzień. A ja chciałabym podzielić się z Wami świetnym przepisem na weekend. Ostatnio wymyśliłam, że raz w tygodniu będę przygotowywać coś z innej kuchni. I będę dzielić się przepisem i moim zdaniem bo spodziewam się, że nie wszystko może mi smakować. Przepis na Fajitas zgodnie z tradycyjnym przepisem prosto z Meksyku i przepis na Guacamole  Fajitas mexicanas - po jednej papryce czerwonej, żółtej, zielonej, pomarańczowej (można pominąć jeden kolor, ale ważne żeby nie pomijać zielonej) - 5 ząbków czosnku - 1 duża cebula bądź dwie średnie - oliwa z oliwek - 2 filety z kurczaka (ja robiłam z filetem z indyka, bo kurczak już mi się trochę przejadł) - przyprawa do fajitas (osobiście polecam zrobić ją samemu, bo można wykorzystać do innych dań kuchni meksykańskiej i nie tylko) - przepis na przyprawę będzie na grafice, którą przygotowałam.

Zainspiruj się / Inspirate

Witajcie Kochani! 


           Dziś chce podzielić się z Wami moimi zdjęciami, które może kogoś z Was zainspirują.

           Będzie mnie tutaj napewno więcej, ale póki co bardzo dużo dzieje się w moim życiu. Przechodzę okres gdzie zastanawiam się nad wszystkim i chce zrobić jak najwięcej żeby osiągnąć sukces. W związku z tym, że założyłam sobie, że napewno będę kobietą sukcesu, uznałam, że dobrym pomysłem będzie prowadzenie czegoś w stylu pamiętnika gdzie będę zapisywać swoje codzienne myśli.

Co myślicie?

          Ja uważam, że to całkiem ciekawe i przydatne w przyszłości.

Miłego dnia :)







Hola!

          Hoy solo quiero pasaros unas cuantas fotos mías que os inspiraran. 

          Apareceré mas a menudo por aquí pero de momento pasan muchas cosas en mi vida. Estoy en una etapa en la cual pienso mucho sobre las cosas que hago y sobre el mundo y en la cual quiero hacer todo lo posible para tener un éxito en mi vida. Como que me he propuesto que seré una persona exitosa he pensado en crear un cuaderno donde escribiré todo lo que pienso y lo que me pasa en la vida. 

Como os parece?

         Yo creo que es una idea bastante buena y que me sera útil en el futuro.  

Que tengais un buen dia :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u

Obserwatorzy

Popularne posty