Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Fajitas mexicanas

Hej! Pomimo melancholijnej pogody, trzeba cieszyć się darem życia, tym że nasi najbliżsi są zdrowi i wszystkim co nas spotyka na co dzień. A ja chciałabym podzielić się z Wami świetnym przepisem na weekend. Ostatnio wymyśliłam, że raz w tygodniu będę przygotowywać coś z innej kuchni. I będę dzielić się przepisem i moim zdaniem bo spodziewam się, że nie wszystko może mi smakować. Przepis na Fajitas zgodnie z tradycyjnym przepisem prosto z Meksyku i przepis na Guacamole  Fajitas mexicanas - po jednej papryce czerwonej, żółtej, zielonej, pomarańczowej (można pominąć jeden kolor, ale ważne żeby nie pomijać zielonej) - 5 ząbków czosnku - 1 duża cebula bądź dwie średnie - oliwa z oliwek - 2 filety z kurczaka (ja robiłam z filetem z indyka, bo kurczak już mi się trochę przejadł) - przyprawa do fajitas (osobiście polecam zrobić ją samemu, bo można wykorzystać do innych dań kuchni meksykańskiej i nie tylko) - przepis na przyprawę będzie na grafice, którą przygotowałam.

Omlet ze szpinakiem / Tortilla francesa con espinaca

Witajcie Kochani ! 


       Dziś piękny słoneczny dzień rozpoczynamy z dużą dawką energii i super pozytywnego nastawienia.
        Co słychać u mnie? Szkolę się, rozwijam i nie stoję w miejscu. Powoli szykuje się coś całkiem nowego w moim życiu i bardzo mnie to cieszy, ale o niczym narazie Wam nie powiem :D Chyba większość osób lubi niespodzianki :D
     
     Dobrze, koniec tych niewiadomych, czas podać Wam przepis na pyszny omlet, który nadaje się jako śniadanie, obiad a nawet kolacja, to Wy wybieracie kiedy chcecie go zjeść :)


Składniki na 1 porcję:

- 3 średnie jajka
- garść umytych liści świeżego szpinaku
- 2 łyżki posiekanej drobno natki pietruszki
- 2 łyżki posiekanej drobno cebuli
- sól i pieprz
- olej kokosowy do smażenia

Przygotowanie:

     Jajka dokładnie ubić z solą i pieprzem. Rozgrzaną patelnię lekko posmarować olejem kokosowym, wsypać cebulą i lekko ją podsmażyć. Następnie wlać na patelnie jajka, posypać szpinakiem i natką pietruszki. Przykryć pokrywką i smażyć na małym ogniu aż jajka nie będą płynne.
Gotowe! Najlepiej podawać z warzywami (to ta najzdrowsza wersja), ale równie dobrze możecie zjeść to na kanapce (pełnoziarnistej oczywiście).

     Dajcie znać czy Wam smakowało i czy chcecie więcej takich przepisów :)
     No i czy chcecie wiedzieć co tam u mnie.

Miłego dnia :)



Buenosdias! 


    Hoy empezamos el dia de sol con mucha energía y con mente positiva.
    Como va todo? Estoy aprendiendo cosas nuevas y desarrollandome porque lo peor que podemos hacer es quedarnos sin ir adelante. Estoy preparando un proyecto nuevo, algo que nunca antes hize y lo que me da mucha felicidad, pero de momento no os voy a contar nada porque seguro que a la mayoría de vosotros os gustan las sorpresas.

    Bueno, vamos con la receta :) Hoy vamos a preparar una tortilla francesa con espinaca y perejil que os puede servir de desayuno, almuerzo o cena.

Ingredientes para preparar 1 porción:

- 3 huevos medianos
- 2 punados de espinaca
- 2 cucharas de perejil bien cortado
- 2 cucharas de cebolla bien cortada
- sal y pimienta negra
- aceite de coco para freir

Preparación:

    Batir los huevos con la sal y la pimienta. Poner un poquito de aceite de coco en una sarten caliente y cuando el aceite este caliente echar la cebolla y freírla un poquito hasta que coga el color un poco dorado. Echar los huevos, la espinaca y el perejil y freírlo tapado a fuego lento.
Podeis tomarlo con verduras (es la opción mas sana) o en bocadillo, pero solo con pan integral.

   Si lo preparais me gustaria que me contaseis como os salio :)
   Quisiera también saber si os gusta que escriba lo que pasa en mi vida y cosas sobre mi persona.

Feliz dia :)







Komentarze

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u

Obserwatorzy

Popularne posty