Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Fajitas mexicanas

Hej! Pomimo melancholijnej pogody, trzeba cieszyć się darem życia, tym że nasi najbliżsi są zdrowi i wszystkim co nas spotyka na co dzień. A ja chciałabym podzielić się z Wami świetnym przepisem na weekend. Ostatnio wymyśliłam, że raz w tygodniu będę przygotowywać coś z innej kuchni. I będę dzielić się przepisem i moim zdaniem bo spodziewam się, że nie wszystko może mi smakować. Przepis na Fajitas zgodnie z tradycyjnym przepisem prosto z Meksyku i przepis na Guacamole  Fajitas mexicanas - po jednej papryce czerwonej, żółtej, zielonej, pomarańczowej (można pominąć jeden kolor, ale ważne żeby nie pomijać zielonej) - 5 ząbków czosnku - 1 duża cebula bądź dwie średnie - oliwa z oliwek - 2 filety z kurczaka (ja robiłam z filetem z indyka, bo kurczak już mi się trochę przejadł) - przyprawa do fajitas (osobiście polecam zrobić ją samemu, bo można wykorzystać do innych dań kuchni meksykańskiej i nie tylko) - przepis na przyprawę będzie na grafice, którą przygotowałam.

Zdrowe gofry / Gofres sanos

Witajcie Kochani!

Po Tłustym Czwartku czas na zdrowe gofry :) Co Wy na to?  Moja propozycja może służyć jako śniadanie lub przekąska, także polecam wypróbować.

Składniki:

- 1,5 szklanki mąki orkiszowej
- 2 łyżki ksylitolu
- 1 szklanka kefiru
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- szczypta soli
- dwa jajka
- 25 g oleju kokosowego

Białka ubić z solą, a w osobnej misce żółtka z cukrem. Do żółtek dodać kefir i roztopiony olej kokosowy i po dokładnym wymieszaniu dodać mąkę i proszek do pieczenia. Po uzyskaniu jednolitej masy dodając stopniowo ubite białka i delikatnie wymieszać. Smażyć w gofrownicy na oleju kokosowym i podawać na ciepło z ulubioną konfiturą.



Hola Quieridos!

Hoy quiero presentaros un manera sana para preparar un posre que seguro que a la mayoria de vosotros os gusta. Quien no ama al olor de gofres calientitos? Los mios podeis comerlos no solo como postre sino tambien como forma de desayuno. Son faciles y rapidos de preparar. Espero que los probeis y os gusten :)

Ingredientes:

-1,5 vaso de harina de avena
-2 cucharas de xylitol o miel
-1 vaso de yogur natural
-1 cucharadita de polvo para honrear
- una pisca de sal
- dos huevos
- 25 g de aceite de coco

En una taza mazclar las yemas del huevo con el xylitol o la miel, anadir el yogur, el aceite de coco liquido, la harina y el polvo para honrear. En otra taza batir las clara del huevo con una pisca de sal y cuando este listo anadirlo de forma delicada a la mezcla con las yemas y mezclarlo. Freir en el moldador en aceite de coco y servir caliente con vuestra confitura preferida.

Komentarze

  1. Apetycznie to wygląda ^^ Koniecznie skorzystam z Twojego przepisu :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam gofry ;) na pewno wypróbuję przepis ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam :) ale tych zdrowszych można zjeść zdecydowanie więcej :D

      Usuń
  3. jejku koniecznie muszę wypróbować w wolnej chwili!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jak smakowicie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pysznie i pewnie tak smakują ! Gdy najdzie mnie głód muszę zajrzec tu jeszcze raz po przepis :* Pozdrawiam :*
    pinkofbeuty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają przepysznie ❤ Uwielbiam gofry! Chętnie wyprobuje ten przepis
    Pozdrawiam cieplutko
    -> My blog <-

    OdpowiedzUsuń
  7. no kochana teraz to mi narobiłaś ochoty na gofry! :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]
    + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladnie wyglądają te gofry☺
    I smacznie😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Ja tak kocham gofry, że oj
    oj!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały przepis! Na pewno go wypróbuję :) uwielbiam gofry, jestem ich wielką fanką najczęściej przyrządzam je sobie latem, bo właśnie z tą porą roku kojarzą mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajku jak ja kocham ksylitol! Uwazam ze kazdej slodkosci dodaje niesamowitego smaku gdybym tylko mogla to prawdopodobnie jadlabym go lyzkami, haha!
    Nie no zartuje ale moim zdaniem kazdy deser gdzie zamiast cukru jest ksylitol smakuje o milion razy lepiej!
    Sprobuje zrobic takie gofry <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam, ksylitol to najlepsza alternatywa dla cukru :)

      Usuń
  12. Great post dear :) ♥
    I'm following you, visit my blog♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepysznie to wygląda! Musze wypróbować ten przepis <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweet post dear, this looks great.
    Maybe follow for follow ?
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam gofry! <3 Zrobiłaś mi na nie ochotę. :) Twoje wyszły super. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u

Obserwatorzy

Popularne posty